pondělí 21. ledna 2013


V sobotu  19.1.2013


Pohoř - Všeň - Olešnice






To by byla krásná dílnička

...s velkými okny

Krmelec s č.p. :o)


Od dětství bych ráda bydlela tady

...kde se kloužou kočky po střeše :o)

...zvědavec...
...stodola se mu pomstila...

výhledy do kraje





Mráz se taky nemůže dočkat jara.
Maluje nám kvítka po schodech.

A jak se na jaro těšíte Vy?
Počítáte snad už poslední polínka do kamen,
nebo s radostí každé ráno vybíháte do sněhu stavět dalšího huhulána?
Sníh ozářený sluníčkem miluju,
jen by při tom mohlo být aspoň +20°C.
Samozřejmě si uvědomuju přínos mrazu přírodě,
ale osobně bych jej klidně oželela.

U nás za poslední týden proběhlo nezvykle událostí.
Veselé a Bohužel i ty smutné.
Opustili nás nezávisle na sobě dva pejsci,
oba flekatí.
Třeba se někde nahoře potkají a budou se spolu honit za klacíky 
a poštěkávat bez okřikování.

Dostala jsem krásnou kytičku od Honzíka ♥

A zkysnul nám kvásek :o(
Koupili jsme chleba a i když tenhle býval dobrý
už jsme se pěkně zhýčkali.

Upekla jsem Zimní mrkvový chlebíček a je bezvadný.
Sic nejím sušený švestky, tak je doma nemáme,
dala jsem hrozinky a byla to taky dobrota.
Možná bych v něm skousla i ty švestky.
.....a teď jsem si vzpomněla, že tam mám suš. meruňky,
to by taky mohlo jít :o)

Užívejte zimy a mějte se krásně.
Š.

Žádné komentáře:

Okomentovat

ČARODKY NA KAMENCI

 modelka malá čarodějnice  Den předem jsme s Mínou sledovaly hranici z protějšího kopce. Valpuržina noc (wikipedie) nebo ...