neděle 29. září 2013

Už jsme zase tři.

Jednoho krásného dne, kousek za Kutnou Horou, 
zalíbila se pěkná německá ohařka fešnému českému fouskovi.
Přeskočil plot a 27.7. 2013 se narodilo 5 štěňátek.
Pejsek a čtyři fenečky.
Fousci se nám vždy líbili a rodinná situace tomu zrovna přeje,
tedy jsme jednu sobotu 28.9. zajeli pro štěně.
 Seznamte se s Megí

Máma, nová panička a tři sestřičky

pusu mámě a můžem jet
 Cesta byla náročná, 
furt to se mnou houpalo ze strany na stranu a dál bych o tom, jako Dáma, raději pomlčela. 
První noc se mi trochu stýskalo. Jsem přeci ještě prcek a bez mámy a sourozenců je to těžký. 
Ale zvládla jsem to. 
"vy si se mno ještě užijeta :o) " a první oběd v novém domově


Ještě trochu vyrostu a ty schody zvládnu. Zatím mne po nich nechtějí pouštět.
 Druhý den ale svítilo sluníčko, sbírali jsme ořechy s páníčkem, 
já je teda spíš lovila v koši a nosila pryč...
Kousek jsme se byly projít s paničkou
a teď už jsem moc unavená a ospalá
uáááá


Nasbírat plný koš ořechů je pěkná fuška
Ať se Ti u nás líbí
Megí

Žádné komentáře:

Okomentovat

ČARODKY NA KAMENCI

 modelka malá čarodějnice  Den předem jsme s Mínou sledovaly hranici z protějšího kopce. Valpuržina noc (wikipedie) nebo ...