čtvrtek 12. února 2015

...půlroční pauza...



Takhle nějak to bylo,
jedlo se, zpívalo, pilo...

...ale tehdy k tomu nedošlo. Každopádně:

23.6.2014 mi pan doktor oznámil, že jsem těhotná.
Jasně, že jsem měla obavy, co přijde. Vzpomínky na minulé těhotenství a Jonatána čas jen tak neodvane.
Léto proběhlo pohodově. Většinu času jsem prospala. Co bych miminku nedopřála, že?
V září se mi začal zvyšovat tlak...
8.10. hospitalizace v Jablonecké nemocnici
9.10. letěly jsme s miminkou vrtulníkem (cíl: nemocnice U Apolináře, Praha)

Nechci to rozvádět do podrobností.
Byla jsem tisíckrát víc v pohodě, než před rokem a půl s Jonatánem v Ústí n.L.
Doktoři v pohodě, v klidu. A pohodu přenášeli úspěšně na pacientky.

Doktorské mantry: Ještě nerodíme. Každý den navíc dobrý.

28.10. 4:00 jsem se probudila v růžové kaluži. Noční služba, křesílko, vyšetřovna:
Odlučující se placenta, neotvírá se, krvácí..... sestra volá: Setřem podlahu a sál je volný...
Na pokoj jsem se už nepodívala.


28.10.2014  4:51 * Jasmína Obročníková

26 +2         605 g            30 cm
16.11.2014 Jedna z prvních fotek. Klokánkujem a užíváme si, že jsme konečně zase spolu.

17.11. Mezinárodní den nedonošeňátek. Pro rok 2014 si purpurovou vysloužil Apolinář
...jak z pohádky, nebo z hororu?

Narozeniny maminky. Jasmínový dort od tety Báry a biskupský chlebíček od babičky. Mňam...


Naše panenka Jasmínka

25.11.  Každodenní péče, jen trénujte, maminko!
ARO neonatologie

Chování si ještě užijem


Štědrý den. Přijde i Ježíšek - ruku na to!

První koupání
Na odd IMP2 je každý den slunečný
29.12. prvně přikládáme, žádný velký výkony, aby taky jo se CPAPem

Tatínkova holčička


Kamarádka rukavička

U maminky, jako v nebi, ach

Mléčný bar

Spinkají tu nejen miminka :o)

Druhé koupání 31.12.2014



20.1.2015 S maminkou na pokoji. Bez sondy, snažím se nakrmit sama.
30.1.2015 Termín porodu a my jdeme domů. Porodnice U Apolináře je kouzelný místo. A my jsme si tam prožily kus života.

Jedeme domů


Jasmínka je velká bojovnice. Mnohdy byla statečnější než maminka.
Po náročném startu do života jí přejeme jen to dobré. Snad bude dobře připravena a všechny překážky zvládne s lehkostí.

Děkujeme všem dobrým andělům, doktorkám a doktorům, sestrám a bratru Ondřejovi, spolubydlícím maminkám i spolubydlícím miminkům. Jim přejeme šťastný apolinářský konec a jistě se někdy setkáme.

díky...





















Žádné komentáře:

Okomentovat

ČARODKY NA KAMENCI

 modelka malá čarodějnice  Den předem jsme s Mínou sledovaly hranici z protějšího kopce. Valpuržina noc (wikipedie) nebo ...