pátek 24. dubna 2015

Jasmínka


 Fotíme a užíváme si každou společnou chviličku.
Uteče to jako voda a pak budem jen vzpomínat.


 nebudu a nebudu pást......

Naše holky, plínky a prostě domácí čurbes

3.610g  asi 20.4.2015





Tak jo, paseme
Pauza.......
A paseme slony
Trochu to letí doprava, ale dál paseme slony
Že mám mlíko na mozku, to už chvíli vím.
Ale že je to až tak špatný.......
Na dnešek, ve 3:30 ráno
jsem volala švagrový :D
Místo změně budíku ze 3h na 6h kvůli krmení
jsem omylem vytočila její číslo.
První co si pamatuju trochu bdělě,
je pohled na její jméno na displeji a blikající sluchátko.
Chvíli jsem váhala, zda volá ona mně, vzápětí jsem to típla.
Za štěstí považuju, že švagrová nevstává v 6, nebo podobně do práce,
ale též pravidelně kojí.
Tak snad jsem jí tím moc nenaštvala.
Zítra se uvidíme, tak jí to vysvětlím.
Držte mi palce, ať mne hned něčím nepraští :D

A jedna divoška v akci.
Krásný víkend všem ☼

Žádné komentáře:

Okomentovat

ČARODKY NA KAMENCI

 modelka malá čarodějnice  Den předem jsme s Mínou sledovaly hranici z protějšího kopce. Valpuržina noc (wikipedie) nebo ...