úterý 7. dubna 2015

Oslava jara

letos takřka na sněhu
....
před pár dny konečně přišla zima
nevadí mi to
většinu zimy jsem byla v Praze a navíc v nemocnici
takže pár bílých dní před Velikonoci mi nevadilo

V sobotu jsme se vypravili na výlet do Drhlen.
Jezdila jsem tam na tábory
a na středoškolní sportovní týden ve třeťáku a čtvrťáku.
Takže vzpomínek spousta.

A tentokrát jsme tu stihli zimu a jaro v jeden den.
Jen škoda, že místo rybníku byl bahňák.

Jasmínku poprvé nosil tatínek.
Oba vypadali, že si to užívají
:o)
(Já malinko trpěla, že nemám svůj pokládek u sebe,
 ale tatínek se staral vzorně)






O tomhle jsem neměla ani páru, já ostuda








 
tak trochu občas sněžilo


I s Mínou stále někde visí


Honza jim říkal lysohlávky, jinak Lyska černá


Také u nás se malovalo a jehněčí peklo :o) 


Veselé velikonoce za námi.
Jedna nosící premiéra.
A krátký týden takřka v půlce.
Užívejte si snad už jaro.
Někdy bych ráda napsala i něco smysluplného,
 ale většina mouder mne napadá v lesích,
 bez tužky a papíru
 a chytrou technologii nevlastním, neb by byla chytřejší než já. 
Tužka mne většinou nepřechytračí.

Ahoj ☼

Žádné komentáře:

Okomentovat

ČARODKY NA KAMENCI

 modelka malá čarodějnice  Den předem jsme s Mínou sledovaly hranici z protějšího kopce. Valpuržina noc (wikipedie) nebo ...