sobota 16. ledna 2016

VELKÝ GATSBY

Dlouho jsem neviděla tak skvělý film.


Naplňování snu od nuly
(po, Bohužel, smutný a nespravedlivý konec).
Výpravnost, ale hlavně záběry, světla, všechny efekty...
Miluju "hezké" filmy. A tento mou touhu naplnil.

Navíc příjemné obsazení.
Milý, moudrý, tichý mladíček, který mne zaujal v Pravidlech moštárny
Tobey Maguire.

A Leonardo DiCaprio,
kterého vlastně moc nemusím.
Jako muž mi nic neříká, ale moc mne baví jeho výběr rolí.
Cílevědomí chlapíci, začínající z ničeho, svou pílí dosahují nebývalých úspěchů....
Jo, to je asi touha většiny z nás.
A za tu nulu se ani moc zasluhovat nemusíme :o) 
Možná proto mne jeho filmy lákají,
že je nějaká naděje...

Jediné, co mi ve filmu chybí, ačkoliv moderní pojetí mne neurazilo,
dobová hudba by mne potěšila.

Recenze nečtu a nevím, co se o Velkém Gatsbym píše.
Toto je pouze můj osobní pohled
a velmi čerstvý dojem.

Pěkný víkend

Žádné komentáře:

Okomentovat

ČARODKY NA KAMENCI

 modelka malá čarodějnice  Den předem jsme s Mínou sledovaly hranici z protějšího kopce. Valpuržina noc (wikipedie) nebo ...